.. peitto niskaan ja unta palloon vaan.. Niinkun se Neon2 aikoinaa laulo.. Nyt on lievästi sellainen olo.

Päätä särkee tuhannesti, johtuen mahdollisesti tästä otsasta ulkonevasta elimesta joka sai Ron Jeremynkin kalpenemaan. Kaikkien kolmen ärsyttävimmän/puuduttavimman lekurien vo:t mulle tällä viikolla..Taisin tuossa aiemmassa kirjoituksessa miettiä miten käy kun vaki-kipsari tulee töihin. Ja kävi kuten arvelinkin, armottomat kilarit tälle tytölle. Harmi vaan niiden kannalta, mulle ei vittuilla ennen kun on sanottu päivää ja annoin sitten mennä takaisinkin.. Iltapäivällä tultiin sitten jo melkein häntä koipien välissä hakemaan apua kun tietokone ei toimi. Hah, moon paras ! Jopa urologisena hoitajana jonne mut sit sen aamujupakan jälkeen sijoitettiin. Kus-pissa virtas ja banjo soi.

No joo, tämäpä taas päivä erikseen ja ärsytys vaan kasvaa.. Kaikki hankalat ja ärsyttävät potilaat on ajautunut mulle aivan totaalisen hienosti. Suurimmaksi osaksi hoisin itse ja vielä täydellisesti englanninkielellä (eka kerta kun siitä oli jotain haittaa että osa puhua hyvää enkkua) ja sitten tulee 2 tuntia myöhemmin soitto et homma kusee ja ramkasti. Eikä edes mun takia. Vaan mun tämän päivän pahimman vihollisen, MRI-huoneen. Tai siis jos totta puhutaan MRI-rekan. 

Joo, emmä tiä enää. Duuni loppuu iha just ja en kyllä ajatellut jäädäö ylitöihin kirjottamaan blogiani vaan menen kotiin siivoomaan. TÄNKS A LOT JA MORE !